Viser innlegg med etiketten DKL102. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten DKL102. Vis alle innlegg

mandag 2. februar 2009

Kollokvie på ungdomsskulen

Då kjem resten av gruppe 1 ramlande inn døra her, og vi er klar til å starte på idemyldringa til oppgåve 1 og mappe 1. Fekk starta arbeidet med M1. Laga framside, og fekk sett ned på disosisjon. No er det tid for 24, og senga.