skip to main
|
skip to sidebar
Viser innlegg med etiketten
DKL102
.
Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten
DKL102
.
Vis alle innlegg
mandag 2. februar 2009
Kollokvie på ungdomsskulen
Då kjem resten av gruppe 1 ramlande inn døra her, og vi er klar til å starte på idemyldringa til oppgåve 1 og mappe 1. Fekk starta arbeidet med M1. Laga framside, og fekk sett ned på disosisjon. No er det tid for 24, og senga.
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)
Studieblogg DKL vellef
Studieblogg for Frank Harald Velle, DKL 102 våren 2009.
Etiketter
DKL 102
DKL102
sosial web
Min bloggliste
Vikenes studentblogg DKL102 v09
Vyrde oppegåande elevar - og andre nettvenner!
for 15 år siden
a-lawless
Medieproduksjon, Obligatorisk Oppgave Del B.
for 17 år siden
osem- DKL2
Oppsummering
for 17 år siden
Blogg DKL Austegard
Comic Life
for 17 år siden
Følgere
Bloggarkiv
▼
2009
(4)
▼
februar
(2)
Kollokvie på ungdomsskulen
Måndagskveld på ØUS, med gruppe 1 DKL102
►
januar
(2)
Om meg
Gustav og Gina sin videoblogg
Vis hele profilen min