Eg og Åge samlast på kontoret, for å prøve å fikse litt på nettstad og blogg. Skal gjere eit forsøk på RSS også, men eg har akkurat fått ny hardisk her på laptopen, og der er noko krøll med å laste ned explorer 7....
Velkomen til verdens kjedliste blogg. I dag er vi samla heile gruppe 1 på kontoret vårt på ungdomsskulen i Ørsta. Vi skal sjå på Oppgåve 1, og eventuell Mappeoppgåve 1. Vi får sjå. det vart mest arbeid med obligatorisk oppgåve 1. Eg laga eit tankekart i Mindomo, som eg delte med dei andre å gruppe 1.